• Beloved Man Amouage-عطر مردانه آمواژ بی لاود
  • Beloved Man Amouage-عطر مردانه آمواژ بی لاود
  • Beloved Man Amouage-عطر مردانه آمواژ بی لاود

عطر مردانه آمواژ بی لاود Beloved Man Amouage

مناسب برای : مردانه
جنسیت : مردانه
نوع عطر : Eau de Parfum
رایحه اصلی : گرم
رایحه فرعی : تند

ساختار رایحه:

حجم : 100 میل
وضعیت : موجود
735,000 تومان
دریافت می کنید:50 بن مصرف می کنید: 50 بن
نت اولیه :
اِلمی (Elemi)گریپ فروتپرتقالهل سبزفلفل سیاه
نت ثانویه :
زعفرانگل شمعدانیزنبقیاسمن بزرگ گیا
نت پایه :
چرممشکسدروتیور
گروه بویائی :
شرقی چوبی

عطر و ادکلن مردانه آمواژ بی لاود - Beloved Man Amouagefor for Men

عطر و ادکلن مردانه آمواج بی لاود (Beloved Man Amouage For Men) یا همان عاشق پیشه مرد از کمپانی سلطنتی آمواژ در سال 2013 توسط طراحانی نظیر الکساندرا کارلین و امیلی کوپرمان طراحی و به بازار عرضه شد . عطر مردانه آمواژ بی لاود محصولی از آمواژ به صورت محدود و صرفا در بعضی از فروشگاه های سرتاسر جهان توضیع شده است . عاشق پیشه مردانه ، عطری گرم و تند که در خانواده عطر های شرقی چوبی قرار گرفته است .کریستوفر چونگ در فرانسه مسئولیت خلق این عطر را به عهده گرفته است .در توصیف این عطر چونگ میگوید شما با بوییدن عطر مردانه آمواژ بی لاود به یاد لحظات ارام بخش و خاطره انگیز یک دوست عزیز می افتید.

رایحه ابتدایی عطر مردانه آمواژ بی لاود دارای عناصری همچون گریپ فروت ، المی و پرتقال بوده و در قلب این رایحه ترکیبی از آمیزش یاسمن بزرگ گیا، گل شمعدانی ، گل یاس ، زنبق و زعفران موجود بوده و سر آخر این رایحه کار خود را با چوب سدر ، وتیور، چرم ، مشک به پایان رسانده و ماندگار میگردد .

از نظر اسپلندور میتوانید از رایحه سنگین و ماندگار عطر مردانه آمواژ بی لاود در شب های زمستانی نهایت استفاده را ببرید . حال باید دید چرا چونگ این عطر بی نظیر را که با رایحه غالب المی تولید شده به صورت محدود عرضه کرده در صورتی که میتوانست در سطح وسیع تری آنرا تولید نماید .

نظر خود را درمورد « ماندگاری » این محصول بیان کنید: 3 رای

33 %
1 رای
33 %
1 رای
0 %
0 رای
33 %
1 رای

نظر خود را درمورد «پخش بو» این محصول بیان کنید: 4 رای

50 %
2 رای
25 %
1 رای
0 %
0 رای
25 %
1 رای

آخرین نظرات(0)

اولین نظر به این محصول را شما بدهید :)

قوانین درج نظر

متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید

نظر شما با موفقیت درج گردید
متاسفانه مشکلی رخ داده است. مجددا تلاش نمایید.
به سبد خرید اضافه شد ورود به سبد خرید ادامه خرید