• Fruits du Mouvement Lalique -عطر و ادکلن زنانه مردانه لالیک فروتس دو مومنت نویر پریمیئر ۱۹۷۷
  • Fruits du Mouvement Lalique -عطر و ادکلن زنانه مردانه لالیک فروتس دو مومنت نویر پریمیئر ۱۹۷۷

عطر و ادکلن زنانه مردانه لالیک فروتس دو مومنت نویر پریمیئر ۱۹۷۷ Fruits du Mouvement Lalique

مناسب برای : زنانه - مردانه
نوع عطر : Eau de Parfum
رایحه اصلی : خنک
رایحه فرعی : تند

ساختار رایحه:

حجم : 100 میل
وضعیت : موجود
490,000 تومان
دریافت می کنید:10 بن مصرف می کنید: 10 بن
نت اولیه :
ماندارینزنجبیلفلفل سیاهپرتقال
نت ثانویه :
نمونه های میوه ایآلویاسمن بزرگ گیا
نت پایه :
کهرباچوب کشمیریچوب صندل

عطر و ادکلن زنانه مردانه لالیک فروتس دو مومنت نویر پریمیئر ۱۹۷۷ - Fruits du Mouvement Lalique for women and men

عطر و ادکلن زنانه مردانه لالیک فروتس دو مومنت نویر پریمیئر۱۹۷۷ (Fruits du Mouvement Lalique for women and men) محصول سال 2014 برند لالیک ، یکی از شش محصول لالیک نویر پریمیئر با نام فروتس دو مومنت میباشد . شش محصول لالیک نویر پریمیئر دارای شش رایحه با شیخصیت هایی بی نهایت بوده که با ایجاد پلی به سوی گذشته تداعی گر خاطرات گذشته است . . عطر و ادکلن زنانه مردانه لالیک فروتس دو مومنت ، یادآور خاطرات سال 1977 که در این سال ماری کلود لایک ، مدیریت برند لالیک را در دست گرفت و با هنر زنانگی خود شرکت را ادراه کرد . او مسئولیت طراحی ، معرفی رنگ های سبک تر و نوسازی را به عهده داشت . ماری کلود مجسمه ساز بود ، و اولین بطری کریستالی برند لالیک را بر اساس حرکات موزون دو پرنده و همینطور مطالعه رفتار آنها به شکل کبوتر ساخت .

رایحه  عطر و ادکلن زنانه مردانه لالیک فروتس دو مومنت از ترکیب عناصری همچون فلفل سیاه و سفید به همراه ماندارین و زنجبیل در نت ابتدایی و نمونه های میوه ای ، یاسمن بزرگ گیا و آلو در نت میانی و چوب کشمیری ، چوب صندل و کهربا در نت نهایی تشکیل شده است و رایحه ای خنک و تند را پدید آورده است .

با توجه به رایحه خنک و تندی که عطر و ادکلن زنانه مردانه لالیک فروتس دو مومنت دارد ، اسپلندور این محصول را برای استفاده در چهار فصل سال مناسب میداند .

نظر خود را درمورد « ماندگاری » این محصول بیان کنید: 1 رای

0 %
0 رای
0 %
0 رای
0 %
0 رای
100 %
1 رای

نظر خود را درمورد «پخش بو» این محصول بیان کنید: 1 رای

0 %
0 رای
0 %
0 رای
100 %
1 رای
0 %
0 رای

آخرین نظرات(0)

اولین نظر به این محصول را شما بدهید :)

قوانین درج نظر

متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید

نظر شما با موفقیت درج گردید
متاسفانه مشکلی رخ داده است. مجددا تلاش نمایید.
به سبد خرید اضافه شد ورود به سبد خرید ادامه خرید