• Trussardi Uomo 2011-تروساردی یومو (اومو)
  • Trussardi Uomo 2011-تروساردی یومو (اومو)
  • Trussardi Uomo 2011-تروساردی یومو (اومو)
  • Trussardi Uomo 2011-تروساردی یومو (اومو)
  • Trussardi Uomo 2011-تروساردی یومو (اومو)

تروساردی یومو (اومو) Trussardi Uomo 2011

مناسب برای : مردانه
جنسیت : مردانه
نوع عطر : Eau De Toilette
رایحه اصلی : ملایم
رایحه فرعی : تلخ

ساختار رایحه:

حجم : 100 میل
وضعیت : موجود
185,000 تومان
دریافت می کنید:5 بن مصرف می کنید: 5 بن
نت اولیه :
دانه جوز هندیگالبانوملیمو ترشترنج
نت ثانویه :
بنفشه شیرینمریم گلیگل شمعدانی
نت پایه :
چرمخزه بلوطنعنا هندی
گروه بویائی :
چرم

ادکلن مردانه تروساردی یومو (اومو) 2011 ( Trussardi Uomo 2011 ) اولین بار در سال 1983 توسط کمپانی تروساردی طراحی شد . پس از گذشت صد سال و در سالگرد صدمین سال تاسیس کمپانی تروساردی ، این کمپانی تصمیم گرفت که تروساردی یومو را در دو مدل زنانه و مردانه تولید کند و به هواداران این برند عرضه کند .طراحی این دو عطر جدید نیز توسط اورلین گوئیچارد صورت گرفت .رایحه ی ملایم و تلخ این محصول در خانواده عطر های چرمی قرار گرفته است . این عطر چرمی کاملا ایتالیایی به حساب می آید که آنرا مناسب استفاده در روزهای سرد سال نموده است. در نت ابتدایی آن ترنج، دانه جوز هندی به همراه مرکباتی همچون ترنج و لیمو ترش وجود داشته و در نت میانی اش گل شمعدانی و بنفشه شیرین و مریم گلی خود را نمایان کرده و در نت نهایی بوی غالب چرم با نعنا هندی و خزه بلوط تکمیل گشته و ماندگار میگردد .

نظر خود را درمورد « ماندگاری » این محصول بیان کنید: 8 رای

13 %
1 رای
25 %
2 رای
13 %
1 رای
50 %
4 رای

نظر خود را درمورد «پخش بو» این محصول بیان کنید: 8 رای

13 %
1 رای
25 %
2 رای
13 %
1 رای
50 %
4 رای

آخرین نظرات(1)

avatar اورمزد اورمزد ۲۵ فروردین ۱۷:۱۰ 0
يه عطر خوب  و همه پسند شروعي خوب با يه حالت مركباتي كه رفته رفته بر تيزي كار اضافه ميشه گل شمعدوني و نعناهندي كه بهش اضافه ميشن اون حالت تيزگياهيش نمايان ميشه...براي شامه من عطر خاصي نيست.اگر ميخوايد بدونيد به كدوم عطر معروفه ديگه شبيه هست  بوش بسيار به مونت بلنك ابي رنگ 2014 شبيه واقعا شباهت زيادي دارن باهم...در كل عطر بدي نيست ولي همونطور كه گفتم براي شامه هن اصلا خاص نبود .پخش و ماندگاري متوسطي داره 
در كل از 10 بهش 6/5 ميدم . باتشكر

قوانین درج نظر

متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید

نظر شما با موفقیت درج گردید
متاسفانه مشکلی رخ داده است. مجددا تلاش نمایید.
به سبد خرید اضافه شد ورود به سبد خرید ادامه خرید