آشنایی با 5 عطر مردانه خوشبو از برند اگنر

مقالات و بررسی | ۲۳ تیر, ۱۳۹۷
article

آشنایی با 5 عطر مردانه خوشبو از برند اگنر 

برند اگنر تا کنون در تولید عطر های زنانه و مردانه موفق بوده و به خوبی توانسته محصولات با کیفیتی را ارائه دهد و همواره با استقبال بینظیر مردان و زنان علاقه مند به عطر وادکلن در سراسر جهان مواجه بوده است و همچنین توانسته عطر و ادکلن هایی خوشبو و با کیفیت بالا اما قیمتی مناسب تولید کند که این مطلب توجه همگان را به خود جلب کرده است . بسیاری از افراد شاید با این محصولات از برند اگنر آشنایی نداشته باشند به همین منظور در این مقاله از اسپلندور سعی بر آن داریم تا شما را تا حدودی با این محصولات با کیفیت و خوشبو آشنا کنیم تا انتخاب را برای شما آسان تر کنیم . 

با ما همراه باشید :

1- ادکلن اگنر رولوشنری مردانه - Etienne Aigner Revolutionary EDT 

اولین محصول از برند اگنر که قصد معرفی آن را داریم اگنر رولوشنری نام دارد که رایحه شیرین و طبعی خنک دارد که کاملا برای فصل تابستان و گرما مناسب است . رایحه این عطر از ترکیب پرتقال ، نارنگی ماندارین و گشنیز در نت ابتدایی تشکیل شده است که رایحه ای خنک و تازه را در ابتدای اسپری کردن عطر القا میدهد . در ادامه با حضور اسطوخدوس به همراه شکوفه پرتقال و هل ، حسی گلی و کمی تلخ به مشام میرسد و در نهایت رایحه این عطر با حضور فلفل ، خزه بلوط و خس خس به پایان میرسد . 

2- عطر اگنر نامبر 1 ادوتویلت مردانه ـ Aigner No 1 EDT 

عطری جذاب و مردانه با رایحه ای گرم و تند که گزینه فوق العاده مناسبی برای آقایان میانسال است . این عطر توسط برند اگنر در سال 2012 در کشور فرانسه معرفی شد . رایحه عطر اگنر نامبر 1 با ترکیبی از سدر ، گیاه درمنه ، ترنج و فلفل سیاه آغاز میشود . در ادامه رایحه دارچین ، زنجبیل و گل شمعدانی به مشام میرسد و در نهایت ترکیبی از  گل لادن و چوب آگار به همراه نمونه های دودی ، چوب صندل و مشک به کار اگنر نامبر وان پایان میبخشد و در مجموع رایحه ای گرم و تند بر جای میگذارد . این عطر برای استفاده در روزهای سرد سال میتواند گزینه مناسبی باشد . 

3- ادکلن اگنر وایت مردانه - White Aigner

عطر اگنر وایت(اگنر سفید) مردانه با رایحه تلخ و تندی که دارد میتواند به خوبی ویژگی های مردانه را در شما قوت ببخشد و حس اعتماد به نفس را در شما بالا ببرد . این عطر طبعی خنک دارد و برای استفاده در فصل گرم سال مناسب است . 

رایحه خنک و تلخ این عطر در ابتدا ترکیبی از گریپ فروت ، هل ، گشنیز و ریحان را به مشام میرساند و در ادامه حضور گل برف ، بنفشه و طالبی حس میشود و در نهایت ترکیبی از کهربا ، مشک ، خس خس و خزه درخت بلوط به کار اگنر وایت مردانه خاتمه میبخشد . 

4- ادکلن اگنر بلک مردانه - Aigner Black

محصولی دیگر از برند اگنر که با رایحه ای تلخ و گرم در سال 2005 در حجم 125 میلی لیتر در فرانسه رونمایی شد . این عطر در نت ابتدایی خود شامل پرتقال ، گریپ فروت و ترنج میباشد که در ابتدای اسپری این عطر انرژی خوبی را منتقل میکند . در ادامه شاهد حضور خس خس ، درخت کاج و نعناع هستیم که حسی سبز و گرم  را القا میدهد . اما در نهایت این ترکیبات جای خود را به لوبیا تونکا ، چرم ، مشک و استیراکس میدهند و رایحه ای گرم و تلخ بر جای میماند . اگنر بلک مردانه برای استفتده در روزهای سرد سال میتواند انتخاب خوبی برای آقایان باشد . 

5- ادکلن اگنر نامبر وان پلاتینیوم مردانه - Aigner No 1 Platinum

آخرین محصول از برند اگنر که قصد معرفی آن را داریم ، ادکلن اگنر نامبر وان پلاتینیوم مردانه با رایحه ای گرم و تند میباشد که در سال 2015 معرفی شد . این عطر رایحه فوق العاده خاص و جذابی دارد که بدون شک نظر بسیاری از آقایان شیک پوش را به خود جلب میکند . نامبر وان پلاتینیوم در ابتدا رایحه ی ترکیبی از هل ، فلفل ، تمبر هندی ، نعناع ، ترنج ، پرتقال ماندارین و میخک را به مشام میرسد که در ابتدای کار گرمی رایحه به خوبی احساس میشود . با کمرنگ شدن رایحه هل و فلفل سیاه ، رایحه گشنیز و چوب خودنمایی میکند . و در نهایت رایحه وانیل ، مشک ، نعناع هندی و کهربا نت پایانی این عطر را تشکیل میدهد و رایحه اگنر نامبر وان پلاتینیوم به پایان میرسد . این محصول از بنرد اگنر برای استفاده در محل کار و یا محافل و مهمانی ها در فصل سرد سال میتواند انتخاب مناسبی باشد . 

نظرات کاربران (0 نظر)
اولین نظر به این محصول را شما بدهید :)
Fatal error: Uncaught exception 'yii\web\HeadersAlreadySentException' with message 'Headers already sent in /home/splendor/domains/splendor.ir/splendor-v3/vendor/yiisoft/yii2/web/Response.php on line 428.' in /home/splendor/domains/splendor.ir/splendor-v3/vendor/yiisoft/yii2/web/Response.php:366 Stack trace: #0 /home/splendor/domains/splendor.ir/splendor-v3/vendor/yiisoft/yii2/web/Response.php(339): yii\web\Response->sendHeaders() #1 /home/splendor/domains/splendor.ir/splendor-v3/vendor/yiisoft/yii2/web/ErrorHandler.php(135): yii\web\Response->send() #2 /home/splendor/domains/splendor.ir/splendor-v3/vendor/yiisoft/yii2/base/ErrorHandler.php(262): yii\web\ErrorHandler->renderException(Object(yii\base\ErrorException)) #3 [internal function]: yii\base\ErrorHandler->handleFatalError() #4 {main} thrown in /home/splendor/domains/splendor.ir/splendor-v3/vendor/yiisoft/yii2/web/Response.php on line 366